Newsletter #11

Obejrzyj prezentację na Youtube 

 

Zarząd MADMIND STUDIO S.A. z siedzibą w Bydgoszczy ("Spółka", "Emitent") informuje, że gra Succubus miała swoją premierę na platformach sprzedażowych STEAM oraz GOG w dniu 5. października 2021. Gra wydana została na koncie wydawniczym Madmind Studio S.A.
Łączny, szacunkowy koszt wytworzenia, testów, lokalizacji oraz marketingu Succubus na PC, liczony na dzień raportu wyniósł około 3,8 mln złotych i nie został jeszcze w pełni zwrócony.

W związku z brakiem możliwości technicznych do obniżenia ceny gry przed upływem 30 dni od premiery gry, Succubus nie brał udziału w Halloweenowej wyprzedaży Steam.
Spółka planuje zniżkę dla gry w okresie jesiennym oraz świątecznym (sezonowe wyprzedaże Steam), co ma się przełożyć na zwiększenie sprzedaży.

W związku z dużą ilością zwrotów gry na platformie Steam (około 13%), zmieniona została również jej zawartość, a najbardziej kontrowersyjne sceny które raportowali gracze, zostały przeniesione do opcji gry. Gracze sami mogą decydować o tym czy chcą je oglądać podczas rozgrywki.
Rozwiązanie to wpłynęło na ilość zwrotów, która od czasu naniesionych zmian, uległa poprawie.

Planujemy dalsze podnoszenie jakości gry Succubus poprzez regularne aktualizacje gry, w postaci darmowych oraz płatnych dodatków.
By mieć szanse dotarcia do większej ilości graczy, rozszerzyliśmy również dystrybucję gry na PC.

Grę można obecnie nabyć również w internetowym sklepie  Gamesplanet. Trwają również rozmowy na temat wydania Succubus oraz Paranoid na Epic Store, co również powinno pozytywnie wpłynąć na sprzedaż gry.
Cały czas toczą się również prace nad konsolową wersją gry, która zostanie wydana w przyszłym roku. Biorąc pod uwagę fakt, że sprzedaż Agony w wersji konsolowej stanowiła znaczą część ogólnej sprzedaży, zakładamy że podobnie będzie również w tym przypadku, a 80% zysków które przysługują Madmind Studio za porty konsolowe, przełożą się na duże zyski w przyszłym roku.  

Dane sprzedażowe na dzień 2.11.2021roku:

  1. Sprzedaż Succubus na STEAM i GOG - 71 493 sztuk
  2. Aktywacja wishlisty gry – 7,8%
  3. Aktualna wielkość wishlist – 307tyś (Steam) , 4,3tyś (GOG)
  4. Ocena graczy na Steam: 87% „bardzo pozytywne”, przy 1351 recenzjach
  5. Ilość zapisów na steam wishlist wszystkich gier Madmind Studio- 583 tyś

Porównanie Succubus oraz Agony w analogicznym okresie czasu od premiery obu gier:

  Data premiery Sprzedaż po 28 dniach od premiery gry (Steam) Wzrost Wishlisty w ciągu 28 dni od premiery gry Średnia, dzienna ilość sprzedanych kopi gry w trzecim tygodniu od premiery (Steam)
   Succubus      5.10.2021 67 237 37 891 514
     Agony     29.05.2018 42 450 4 832 154



Void Slayer

Na przełomie grudnia 2021/ stycznia 2022 roku, spółka planuje rozpocząć dystrybucję gry na platformie Steam, o roboczym tytule „Void Slayer”.

Tytuł ten po raz pierwszy pojawił się jako grywalne demo, stworzone przez kilku pracowników Madmind Studio, podczas Epic megajam.
Madmind Studio pełnić będzie rolę wydawniczą w zamian za 40% zysków netto ze sprzedaży gry.  Poza wydaniem gry, rolą spółki jest wsparcie marketingowe projektu. Zakres prac oraz koszta z tym związane pozostawione zostają do decyzji zarządu Madmind Studio. 

Pierwsze informacje o projekcie Void Slayer zostaną ogłoszone jeszcze w listopadzie 2021 roku.

 

Kolejne relacje inwestorskie planujemy publikować w każdy pierwszy piątek nowego miesiąca.

 

 / Madmind Studio