O spółce

Madmind Studio Spółka Akcyjna

Madmind Studio S.A.
ul. Grunwaldzka 229,
85-451 Bydgoszcz,
NIP 9671371805,
KRS 0000881025, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego,
Kapitał zakładowy 5.999.000,00 zł

Madmind Studio S.A. jest firmą zajmującą się tworzeniem gier wideo. Spółka odpowiada za wydanie takich gier jak „Agony”, „Agony Unrated” oraz „Succubus-Prologue”.
Firma została założona w roku 2016 przez Tomasza Dutkiewicza. Aktualną strategią firmy jest tworzenie gier z gatunku "Horror".
Madmind Studio planuje debiut na rynku NewConnect w 2021 roku.

Władze spółki


Zarząd

Tomasz Dutkiewicz
 
Współzałożyciel spółki oraz przedstawiciel zarządu. Od początku istnienia firmy pełni funkcję prezesa.
 
Posiada ponad 13 letnie doświadczenie w branży gier wideo. Brał udział w produkcji tytułów z segmentu AAA oraz indie.
Pracę w gamedevie zaczynał jako Concept Artist. Wraz z rozwojem umiejętności oraz wiedzy, tworzył szeroko pojętą grafikę 2d oraz efekty specjalne.
 
Bierze aktywny udział w projektach którymi zarządza, odpowiadając za ich kierunek artystyczny oraz reżyserię. Wspiera zespół w bezpośrednim procesie produkcji gier. Nawiązuje kontakty biznesowe i kontrakty z globalnymi wydawcami gier. Odpowiada za strategię marketingową firmy, tworząc zwiastuny promujące gry, plakaty, grafiki oraz pozostałe materiały promocyjne.

Rada Nadzorcza


Tomasz Supeł

Absolwent Ekonomii W SGGW, ukończył studia podyplomowe w INE PAN dla kandydatów na Dyrektorów Finansowych. Pracował w bankowości przedsiębiorstw, domu maklerskim, TFI. Pełnił funkcję Dyrektora Finansowego w dużej spółce produkcyjnej. Posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji nadzorczych oraz zarządczych spółek kapitałowych.


Justyna Łusiak – przewodnicząca Rady Nadzorczej

Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego, Wydział Zarządzania, kierunki: logistyka (2008-2011) oraz prawo (2011-2018) obecnie w trakcie aplikacji adwokackiej przy Izbie Adwokackiej w Warszawie.


Marek Małecki

Adwokat Marek Małecki, który rozpoczął pracę w zawodzie prawniczym w 1992 r. w warszawskim oddziale amerykańskiej kancelarii Altheimer & Gray (obecnie Chadbourne & Park).
Pracował przy największych polskich prywatyzacjach lat dziewięćdziesiątych XX wieku, wprowadzał na polski rynek międzynarodowe koncerny i zajmował się ich kompleksową obsługą prawną. W latach dziewięćdziesiątych odbył praktyki i międzynarodowe szkolenia we Francji, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.
W 2000 r. został szefem departamentu prawnego Rabobank Polska S.A., gdzie zajmował się kompleksową obsługą prawną wszelkich zagadnień z zakresu bankowości, finansowania projektów i przejęć oraz windykacji. Po zdaniu egzaminu adwokackiego w 2001 r. założył własną kancelarię, która obecnie  funkcjonuje pod nazwą Kancelaria Adwokacka Marek Małecki.   


Kacper Baryła

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Wydział Prawa i Administracji, kierunek prawo. Doświadoczony prawnik w firmach prywatnych z praktyką zdobytą między innymi w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich.


Grzegorz Arkadiusz Czarnecki

Grzegorz Czarnecki posiada wykształcenie wyższe. W 1988 roku ukończył dzienne, piecioletnie studia magisterskie w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, na Wydziale Ekonomiczno-Rolniczym, na kierunku Ekonomia. Od ponad 20 lat prowadzi działalność związaną z grami komputerowymi.


Powiązania:

Tomasz Supeł - Games Box S.A. – Prezes Zarządu, Akcjonariusz, nie prowadzi działalności konkurencyjnej, doświadczony w branży gier.
Justyna Łusiak – przewodnicząca Rady Nadzorczej – pracuje w Kancelarii Adwokackiej Marek Małecki
Marek Małecki – Właściciel w Kancelaria Adwokacka Marek Małecki
Kacper Baryła – członek rady nadzorczej w kilku spółkach z branzy gier, które to spółki nie stanowią bezpośredniej konkurencji dla emitenta. Emitent prowadzi działalność w segmencie gier z gatunku horror na komputery osobiste. Wspomniane spółki prowadzą działalność w zakresie innych gatunków gier oraz gier VR, dla innej grupy docelowej i nie wpływa to na działalność i interesy Emitenta.
Grzegorz Arkadiusz Czarnecki - był lub jest ogromnie doświadczonym członkiem organów zarządzających lub nadzorczych albo wspólnikiem kilkudziesięciu spółek w branzy gier. Nie prowadzi działalności, która jest konkurencyjna w stosunku do działalności Emitenta oraz nie jest wspólnikiem konkurencyjnej spółki cywilnej ani członkiem organu spółki kapitałowej lub członkiem organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej. 


Strategia i model biznesowy


Model biznesowy firmy opiera się na dywersyfikacji produkcji na dwa produkty przewodnie oraz kilka mniejszych, a każda według własnego, oryginalnego pomysłu. Spółka kontynuuje sprawdzony model biznesowy produkując gry z gatunku Horror. Wyprodukowane gry mają swój debiut na platformie PC, a wykonanie portów na inne platformy zleca się do podmiotów zewnętrznych. Madmind Studio skupia się obecnie na średnobudżetowych projektach własnych.
 
Znana z tytułu „Agony” i „Agony Unrated” spółka pracuje nad wzmocnieniem swojej pozycji oraz zwiększeniem rozpoznawalności marki „Agony” oraz zrówonoważonym rozwojem biznesu. Aktualnie trwają prace nad wydaniem gry "Succubus" osadzonej w świecie "Agony".  Drogą do osiągnięcia celu są opracowywane przez studio własne projekty gier. Spółka docelowo planuje wydawanie do dwóch tytułów o budżecie 1-2 mln zł rocznie przy jednoczesnym rozwijaniu mniejszych projektów oraz stałą współpracę z zewnętrznymi zespołami portującymi oraz wydawcami.
 
W perspektywie nadchodzącego roku planujemy:
1.   Zakończenie prac i wydanie gry „Succubus”
2.   Wydanie prologu zapowiadanej gry „Paranoid”
3.   Rozpoczęcie prac nad grą „Tormentor”
 
W perspektywie kilku lat planujemy:
1.   Rozpoczęcie pracy nad kolejnymi projektami i wzmacnianie zespołu
2.   Rozwinięcie studia o działalność wydawniczą
3.   Korzystanie z platformy crowfundingowej "Kickstarter" w celu pozyskiwania dodatkowych środków na produkcję gier
4.   Równoległe rozwijanie mniejszych projektów opartych na własnych pomysłach

 

Celem firmy jest tworzenie oryginalnych i dopracowanych wizualnie gier z szeroko pojętego gatunku Horroru. Produkcje spółki kierowane do osób poszukujących mocnych i niezpomnianych wrażeń, wyróżniając się na tle konkurencji nietypowymi tematykami oraz warstwą artystyczną.