RELACJE INWESTORSKIE

Newsletter #1 2023

Madmind


22 grudnia 2022 roku, odbyła się premiera ostatniego z planowanych dodatków (DLC) do gry Succubus, wraz z którym gracze dostali także darmową zawartość do gry.

Obecnie trwają prace nad poprawkami zgłaszanych przez graczy błędów.
Pomimo oficjalnego zakończenia wsparcia dla Succubus w wersji PC, spółka zamierza kontynuować suport gry w postaci regularnego bugfixingu oraz optymalizacji.
Niezmiennie od czasu premiery Succubus w 2021 roku, miesięczne zyski z wersji PC, w pełni pokrywają koszta operacyjne zespołu, w tym produkcję wszystkich gier nad którymi pracuje spółka.

Przez wzgląd na powyższe, postanowiliśmy nie obniżać podstawowej ceny gry na PC w najbliższym czasie.
Succubus znajduje się na wishliście Steam ponad 350tyś graczy, którzy czekają na zakup gry w niższej cenie.
Od czasu premiery, gra sprzedawana była ze zniżką maksymalną 35%, co pozwala zakładać że każda większa promocja spotka się z dużym zainteresowaniem nowych użytkowników.
Bardzo dużą popularnością cieszą się również płatne dodatki do gry. W samym tylko grudniu, sprzedaliśmy aż ~34 500 DLC do Succubus. 
 

Madnight 2023: Horror Showcase

W zorganizowanym przez spółkę wydarzeniu, zaprezentowane zostały nowe materiały z tworzonych przez nas gier, wraz z datami premier.
Wiele produkcji znajduje się już na zaawansowanym etapie, dzięki czemu na sam tylko rok 2023, zaplanowaliśmy aż 7 premier pełnych wersji nowych gier.
Całe wydarzenie można obejrzeć na oficjalnym kanale youtube Madmind Studio:
https://www.youtube.com/watch?v=0_wjfvX43B8

Najważniejszą premierą tego roku będzie Paranoid, nad którym pracuje obecnie największa część zespołu.
Demo gry weźmie udział w festiwalu dem na platformie Steam już w lutym br.
Prezentacja gameplayu:
https://www.youtube.com/watch?v=Ieb3r8Y-L7E&t=1s

Jedną z największych, pozytywnych niespodzianek okazała się gra Sharp X Mind, która swoją oryginalnością zaintrygowała graczy.
Tytuł ten zostanie wydany już w tym roku, a struktura gry pozwoli na wspieranie produkcji po premierze, w przypadku jej sukcesu sprzedażowego (DLC oraz darmowe aktualizacje)

Kolejnym nowym IP które ujawniliśmy, jest Inside US. Ten nastawiony na cooperację multiplayer tytuł, również spotkał się z ciepłym przyjęciem ze strony graczy.
Koncept gry wzorowany jest na popularnych w ostatnich latach tytułach takich jak np. Phasmophobia.
https://www.youtube.com/watch?v=Ieb3r8Y-L7E&t=1s

W pierwszym kwartale br. odbędzie się zbiórka kickstarter gry Agony: Lords of Hell, której intro pokazaliśmy podczas Madnight 2023.
Na potrzeby tego tytułu, stworzyliśmy unikalną dla serii oprawę graficzną, opartą na animacjach 2d, która pozwoli nowym graczom w bardziej przystępny sposób zrozumieć świat Lords of Hell.
Kluczowe założenia tego projektu (RTS), oraz jego niespotkane w grach konkurencji rozwiązania, zostaną szczegółowo opisane i zaprezentowane podczas zbiórki kickstarter.
Gracze będą mieli możliwość sprawdzenia wersji demonstracyjnej tego tytułu, oraz zdecydują jak rozbudowaną grą ma się on stać.
 

W grudniu ogłosiliśmy również nasz nowy duży projekt - Sanctus.
Za scenariusz do gry odpowiadać będzie polski pisarz- Jacek Piekara, a w rolę głównej bohaterki wcieli się aktorka- Matylda Damięcka.
Więcej informacji o grze można znaleźć na stronie Steam pod adresem:
https://store.steampowered.com/app/1846570/Sanctus/
Sanctus skorzysta z rozwiązań gameplayowych przygotowywanych podczas produkcji gry Tormentor, a premiera samej gry odbędzie się równocześnie z premierą, nie zapowiedzianej jeszcze oficjalnie gry Unborn.

Najważniejszym z perspektywy spółki ogłoszeniem podczas Madnight 2023, było
"The World of Agony" / "The Universe of Madness".
Projekt ten zakłada wspólne uniwersum, do którego należeć będą wszyskie największe tytuły studia.
Każda gra uzupełniać się będzie fabularnie z innymi tytułami, dążąc do wielkiego finału.
Gry takie jak Paranoid, Sanctus czy Tormentor, opowiedzą o wydarzeniach rozgrywających się na przestrzeni setek lat, w realnym świecie, podczas gdy seria Agony/ Succubus, przedstawi wydarzenia w zaświatach.
Wszystkie historie łączą się, umożliwiając tym samym crosspromocję wszystkich tytułów oraz wspólną bazę fanów.

Tytuł gry Data premiery
Succubus: Hellish Orgy VR Q1, 2023
Succubus- edycja na PS4/PS5 Q1, 2023
Agony Unrated VR Q1, 2023
Inside US Q3, 2023
Help Me! Q3, 2023
Sharp X Mind Q3, 2023
Paranoid Q4 - Halloween, 2023
Agony: Lords of Hell 2024
Tormentor 2024
Sanctus i Unborn TBA



Podobnie jak w ubiegłym roku, pragniemy poinformować, że raport za Q4  2022 zostanie uwzględniony i opublikowany wraz z raportem rocznym za cały rok 2022.
Spółka obecnie rozważa wypłacenie dywidendy za rok 2023. Jakiekolwiek wiążące decyzje w tej kwesti zostaną opublikowane w raporcie ESPI.

Kolejne relacje inwestorskie planujemy publikować w każdy pierwszy piątek nowego miesiąca.
Zachęcamy również do zadawania pytań, na które będziemy starali się odpowiadać zbiorczo, w ramach relacji inwestorskich.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

/ Madmind Studio