RELACJE INWESTORSKIE

Newsletter #4 2024

Madmind

W dniu 28 marca 2024 roku, raportowaliśmy o zmianie terminu publikacji raportu za rok 2023 r, na dzień 31 maja 2024r.

Tak odległy termin został zaproponowany przez audytora, który zajmuje się badaniem spółki. Był to jednocześnie najbliższy z możliwych terminów jakie audytor mógł nam zaoferować. Zmiana audytora bądź biura księgowego na tym etapie prac nad raportem, mogłaby tylko wydłużyć i skomplikować cały proces, dlatego podjęliśmy decyzję o przystaniu na proponowany termin.

Przesunięcie raportu rocznego spowodowane było w opinii spółki kilkoma czynnikami. Tegoroczny audyt był znacznie bardziej restrykcyjny i wymagający niż w latach ubiegłych, przez co współpracujące z nami biuro księgowe miało trudności z przygotowaniem wszystkiego na czas. Pojawił się także problem z uzyskaniem w terminie wszystkich niezbędnych dokumentów od kontrahentów z którymi współpracowała spółka w roku 2023.

W związku z naruszeniem dobrych praktyk giełdowych, wystosowaliśmy pismo do giełdy papierów wartościowych wyjaśniające powody nie dotrzymania ustalonego terminu, wnosząc jednocześnie o złagodzenie kary z tego wynikającej.

Na chwilę obecną nie jesteśmy w stanie powiedzieć czy akcje spółki ponownie trafią do obrotu przed dniem publikacji raportu, czy dopiero po nim.

Marketing

Jak zauważyliście Państwo w jednym z kierowanych do spółki zapytań, obecnie nie widać większych ruchów na naszych social mediach i stronach powiązanych.

Aktualnie skupiamy się na wytworzeniu materiałów, które wykorzystamy w marketingu w następnych miesiącach. Zależy nam by pokazać jak najwyższą jakość projektu, a stworzenie assetów, animacji i technologii którą będziemy mogli się pochwalić, wymaga czasu.

Powodem niewielkiej obecnie aktywności spółki jest także wycofanie się ze współpracy z firmą odpowiadającą do tej pory za public relations i social media Madmind.

Jednym z powodów takiej decyzji jest wdrażanie zaplanowanej wcześniej strategii promocji gry Tormentor, która pozwoli nam na skuteczniejsze dotarcie do graczy oraz większą kontrolę nad publikowanymi treściami.

W połowie kwietnia do naszego zespołu dołączy nowa osoba odpowiedzialna właśnie za prowadzenie social mediów, wysyłki prasowe, relacje z graczami oraz przede wszystkim, będzie brała aktywny udział w promocji Tormentora, stając się po części twarzą projektu.

Więcej o jej roli w marketingu i developmencie gry, opiszemy w kolejnym newsletterze. Do tego czasu prosimy o jeszcze chwilę cierpliwości oraz śledzenie naszego discorda, na którym rozmawiamy z graczami.


Sklep Madmind Studio

Zakończyliśmy prace przygotowawcze do stworzenia oficjalnego sklepu internetowego spółki. Sklep niebawem pojawi się na naszej stronie www, a gracze na początek będą mogli kupić w nim wszystkie opublikowane dotychczas gry spółki oraz dodatki do nich.

Istotnym elementem naszego sklepu online, jest fakt że dostępny on będzie dla wszystkich graczy, niezależnie od tego w jakim rejonie świata mieszkają, z jakiego kraju pochodzą.

W ofercie sklepu Madmind pojawią się zarówno klucze do sklepów zewnętrznych (steam/gog/epic) jak i możliwość nabycia gier bezpośrednio z naszych serwerów. Opcja kupna gry bezpośrednio od Madmind pozwoli graczom mieć pewność, że cały dochód ze sprzedaży trafia prosto do spółki i nie pobierana jest prowizja od tej transakcji.

Wraz z uruchomieniem sklepu (przełom kwietnia i maja), planujemy przypomnieć także graczom o grze Sharp x Mind, która dostępna będzie ekskluzywnie w naszym sklepie online, a gra dostępna będzie dla każdego kto wyrazi nią zainteresowanie.

 

Nowa platforma finansowania

Jesteśmy na etapie finalizowania umowy i strategii z nowym podmiotem, który zadebiutuje z własną platformą jeszcze w 2024 roku. Projekt polega na zaangażowaniu kontrahenta w social mediach własnych i spółki, by aktywnie budować zainteresowanie graczy realizowanymi projektami. Jest to swego rodzaju forma organicznej strategii crowfundingowej, która pozwoli graczom stać się częścią developmentu gier, oraz da im (ograniczoną) możliwość wpływania na jej zawartość. Wybranymi przez podmiot i spółkę grami, które realizowane będą w tej strategii, są Jinn oraz Sanctus.
Więcej o projekcie będziemy mogli podzielić się w kolejnym newsletterze – start współpracy zaplanowany jest na drugą połowę kwietnia.

 

Succubus Runner

Gra zgodnie z zapowiedzią trafiła do sklepu Google Play w formule Early Access. W najbliższym czasie spółka zgodnie z zawartą umową zainwestuje w promocję tytułu, w celu zbudowania jak największej wishlisty, która pozwoli na udaną premierę.

 

Tormentor

Zakończyliśmy nagrania wszystkich scen fabularnych z udziałem głównej bohaterki gry – Bloody Mary, której głosu i wizerunku udzieliła znana w świecie horroru aktorka.

Nagrania odbyły się w New Jersey, a reżyserem dubbingu był doświadczony i bardzo zaangażowany w projekt reżyser oraz voice aktor – Thomas Mitchells, który odpowiadał między innymi za reżyserię Dying Light 2: Stay Human, czy Jagged Alliance 3.

Dzięki zaangażowaniu w projekt i swoją rolę, aktorki oraz pozostałych osób biorących udział w nagraniach, udało nam się uzyskać jakość jakiej oczekiwaliśmy, a która pozwoli spółce zaprezentować znacznie wyższy poziom narracji i głębi kluczowych dla warstwy fabularnej postaci, niż miało to miejsce w przypadku poprzednich gier Madmind Studio.

Pozostałe prace projektowe prowadzone są zgodnie z zaplanowanym harmonogramem, a kolejny milestone produkcyjny został zaprezentowany PlayWay Testing Center.

Stworzyliśmy pierwszą iterację minigry z torturami i obecnie wprowadzamy w niej zmiany by uzyskać jak najlepszy, najbardziej filmowy i angażujący feeling.

Pracujemy także nad profilami morderców, których livestreamy gracz będzie mógł podziwiać podczas korzystania z sieci Darknet na komputerze głównego bohatera, oraz z nimi konkurować.

W trakcie tworzenie jest również system obrażeń dla ofiar oraz ich reakcje na tortury.

Rozpoczęliśmy również prace nad animacjami poruszania się, walki oraz egzekucji dla drugiej grywalnej postaci w grze – Bloody Mary.

 

Na zapytania inwestorskie odpowiedzieliśmy w relacji powyżej.

 

Kolejne relacje inwestorskie planujemy publikować w każdy pierwszy piątek nowego miesiąca.
Zachęcamy również do zadawania pytań, na które będziemy starali się odpowiadać zbiorczo, w ramach relacji inwestorskich.
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

/ Madmind Studio